Fyndiq, inget bra första intryck…

Jag är inget stort fan av att handla skydd till mina telefoner på nätet. Främst då jag har begränsad möjlighet att ”klämma och känna” på produkterna innan jag bestämmer mig. Däremot var priserna på Fyndiq så pass bra att jag inte kunde undvika att ta avsteg från mina principer.

Sagt och gjort beställde jag ett skal med baksida av härdat glas, av en anledning jag ska avslöja lite senare. Priset var ungefär hälften av det från dom vanliga ställen jag brukar besöka, vilket också gjorde att jag gärna ville testa hur smidigt det var att beställa från Fyndiq.

Efter en veckas väntetid, utan någon respons från Fyndiq så var jag tvungen att kontakta supporten. Jag hade fått uppgifter att min produkt skulle levereras inom 2 dagar, men i vissa fall kunde det dröja upp till 5 dagar. Denna tidsperiod hade dock passerat med ränta.

2 dagar efter att jag kontaktade supporten så fick jag ett meddelande att posten slarvat bort paketet och att ett nytt var skickat. Men jag får ju givetvis vänta tills Januari innan jag får skyddet vilket i sin tur gör att ni, mina kära läsare, får vänta lite till på mitt hemliga avslöjande. Det är dock värt att vänta på, tycker i alla fall jag. ?

Precis som titeln antyder så var min första upplevelse med Fyndiq inte så bra, men jag kan ju samtidigt inte beskylla dom för att PostNord slarvat bort mitt paket. Det är ju deras grej… ? Skämt åsido, PostNord gör sitt bästa och det ska dom ha en ovation för. ?

Hur som helst. Jag ska lägga upp ett separat inlägg och önska er alla en God Jul och Gott Nytt År, men jag kan ju skriva det här också.

??❄️ God Jul och Gott Nytt År ? ??