Telia dummar sig igen…

Nu är rätt så förbannad. Jag var precis i kontakt med kundtjänst, en person som faktiskt vet hur läget ligger till. Det finns tydligen inga returkartonger till Galaxy Tab 10.1, så enkelt är det. Under två veckor har jag ringt i princip varje dag för att höra hur det ska gå till och dom säger att dom har skickat en kartong till mig som passar till min Galaxy Tab 10.1.

ALLA telefonister på kundtjänst har sagt samma sak ”Vi tittar här… Kartongen är på väg, den borde vara hos dig [datum/dag]”. Jag har varit i kontakt med alla möjliga olika avdelningar på Telia också, till och med pratat med flera personer om det verkligen existerar någon kartong till Galaxy Tab 10.1, men alla har sagt exakt samma sak som här ovanför.

Idag får jag dock beskedet att det inte existerar någon sådan kartong och jag hade lika gärna kunnat skicka den direkt när jag fick min retursedel från Telia. Hur fantastiskt är inte det här?! Men, som jag sa tidigare så kommer det krävas ersättning för den här tiden som gått också.

Jag vill bara säga till alla som hört av sig och sitter och väntar på sina kartonger. Skicka in din Galaxy Tab 10.1 i orginalkartongen på en gång eftersom du annars kommer att få vänta väldigt länge på något som inte existerar.

Sjukt!