Lite snabb analys…

Vänligen notera! Detta inlägg är äldre än ett år, vilket gör att den kanske inte längre innehåller relevant information. Tänk på att information rörande telefoner, appar och annat tekniskt mest troligt inte stämmer längre. Om inlägget däremot är en recension på en kniv så är innehållet med största sannolikhet ännu relevant flera år efter att det skrevs. Du kan säkert avgöra själv om innehållet är relevant, men nu är du i alla fall varnad. =)

Genom att använda tricket i mitt förra inlägg kunde jag komma åt 500 st serviceärenden på Samsung Galaxy Tab 10.1 och har således sammanställt lite statistik som kan vara intressant för dom som följer mitt ärende hos Anovo.

  • I genomsnitt är servicetiden för att få surfplattan utbytt 1 månad och 1 dag.
  • Just nu ligger det ungefär 50 st (+/- 5) Galaxy Tab 10.1 med 3G väntande registrering på Anovo.
  • Det är lite mer än 40 st som inte haft en statusuppdatering på 2 månader.
  • Ungefär 30 st (+/- 10) har fått sin platta tillbakaskickad för att dom glömt att bifoga kvittot.
  • 6 st (+/- 3) har fått plattorna skickade tillbaka för att köphistoriken inte överensstämmer (stulen?).
Mer än så orkar jag inte sitta och räkna på. Jag vet inte om Anovos sökmotor förhindrar sökning på mer än 500 st ärenden, men jag fick bara upp det antalet vid en sökning.
Ha en trevlig kväll.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *